Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białej Piskiej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://mgopsbialapiska.pl
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści lub funkcje niedostępne:
- Właściwości relacji (powód: Dla informacji brak właściwej relacji)
- Odstępy w tekście (powód: Zwiększając odstępy w tekście następuje utrata treści)
- Cel linków w kontekście (powód: Na stronie internetowej nie zawarto celu linków w kontekście)
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą kontaktową jest Aneta Świsłowska , adres e-mail: mgops@mgopsbialapiska.pl , telefon: 87 423 9724.
Informacja zwrotna
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Postępowanie odwoławcze
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Dostosowanie wejść do budynków
W budynku znajdują się 2 wejścia. Jest podjazd dla wózków. Brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Jest możliwość wyjścia do osoby niepełnosprawnej.
Dostosowanie korytarzy
Schody i korytarze spełniają normy szerokości.
Dostosowanie schodów
Schody posiadają spocznik.
Dostosowanie wind
W budynku jest winda.
Dostępność pochylni
Brak pochylni.
Dostępność platform
Brak platform.
Dostępność informacji głosowych
Brak informacji głosowych.
Dostępność pętli indukcyjnych
Brak pętli indukcyjnych.
Dostosowanie parkingów
Przy budynku znajdują się 2 miejsca parkingowe wyznaczone dla osób niepełnosprawnych.
Prawo wstępu z psem asystującym
Jest możliwość wstępu z psem asystującym.
Dostępność tłumacza języka migowego
Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.